måndag 14 juni 2010

Digital Scrapbooking - Ridtur

Idag var det då äntligen dax för min stora tjej W att få rida, som hon har längtat :). Hon skulle på en ridtur i Myrkarby Gård, där har det islandshästar. Hon tänker rida mer gånger för det var roligt!!!

Som ni ser har jag gjort min första premiär Digital scrapbooking nu ikväll ...... Hmmm, det e egentligen lektion 10 i Ps-kursen :) ..... Men jag håller på att försöka tänka ut fina tack-kort från dopet o bröllopet ..... Så, de e på G. Fast inte riktigt klart. Vet ej riktigt hur jag ..... Menar VI :) .... vill ha de än. När vi e nöjda o glada med dem så kommer de ut till alla nära o kära.

2 kommentarer:

Felicia sa...

Hästen hette Rák , men det gör inge :)
Wilma var jätteduktig att rida och det ser ut som hon myser jättemycket när hon både rider o fixar hästen :)
Kram

Lena sa...

Tack! De e inte lätt med islänska ;).